Blir tokig!

Åhh hej på er!

Fattar nada, är för gammal för att ha såna här problem som jag knappt haft när jag var yngre:S
Känner mig inte fräsch någonstans alls, vill inte visa mig ute bland folk!
Inte nog med att man ser fördjävlig ut så gör det ju ont också!
Har tröttnat på att inget hjälper och att de aldrig försvinner.
När den ena stoa försvinner så kommer nästa...ja man tackar....NOT!!!
Men trots detta så ska jag försöka fixa till mig lite, färga fransarna och plocka brynen.
Kan ju inte se ut hur som helst;)
Funderar även på att köpa den primern från Lacome, den ska visst vara bra.
Den jämnar ut huden och gör att sminket sitter bättre...kanske blir lättare och täcka min röda haka då?!


Den finns att köpa på bland annat Kicks och kostar runt 400 kr.
Men först nu ska jag på massage, hörs senare!
KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback