Fix & trix

Hallå hallå!
Idag har jag varit hos Elisabeth och fått massage, det brukar vantligtvis göra väldigt ont men tro det eller ej så skrek jag inte en ända gång idag;)
Det gjorde bara ont i nacken, det var mycket spänningar där som säkert är en stor bidragande orsak till min hemska huvudvärk jag haft sista tiden?!
När jag väl var klar såg det upp som om jag just klivit upp ur sängen, gäspade hela tiden och med morgonfriss;)
Nu har jag just färgat klart mina ögonfransar så nu är dom svarta igen, sen har jag plockat och klippt till mina ögonbryn som spretade åt olika håll.
Nu sitter jag och funderar på om jag skulle ringa och beställa en tatueringstid eller om jag ska vänta till hösten?!
Fast om jag gör en nu så kommer garanterat värmen komma så det kanske är lika bra att göra det nu!
KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback