Give me

Hej på er!
 
Nu är jag hemma från jobbet eller rättare sagt har vait det ca en timma. Det har gått bra även om det har blivit lite ändring på vissa saker men visst jag löser det också;)
Helt plötsligt när jag sitter och jobbar så stack två fina människor in huvudet på mitt kontor, då kom svärmor och Ss och hälsade på...gissa om jag blev glad:)
Vi hann gå ut och ta en cigg och prata en kortis innan de skulle vidare och jag fortsätta jobba:)
Tack för besöket!
 

Nu har jag förberett maten och jag är så hungrig men ska vänta på att hjärtat ska komma hem så vi kan äta tillsammans:)
Idag blev det stekt fläskfilé men ungsrostade potatisar och grönsaker och sallad, nom nom:)
 
 
KRAM!
 
 

Kommentarer
Allis säger:

Det var kul att se din min ;))
Tack själv för tjötstunden!
Kram Allis

Svar: Det är jag som ska tacka:)
Pernilla Rapp

2012-06-29 | 11:24:22
Bloggadress: http://allisiunderlandet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback