Hemma

Hej på er!
Nu är vi hemma igen efter att ha hälsat på svärmor och Ss och tittat till det nya projektet dom håller på med (bygger en ny altan och en såkallad Pipväg upp).
Måste säga att det blir riktigt bra,blir väldigt mycket ljusare!
När vi kom bjöds det på en riktigt god smörgåstårta (vilket jag egentligen inte brukar tycka om) sen till middag fick vi fläskfilé, potatis, sallad och massa geggor;)
Det var väldigt gott i vanlig ordning.
Förresten, igår var dom i Alingsås på potatisfestivalen och Ss vann 2 kg toblerone...MUMMA!





Det kan ju kanske hända att två slank ner i magen på mig;)
4 stycken fick vi med oss hem:D
Nu ska jag greja lite sen ska jag försöka komma i säng, det kommer nog bli en lite längre dag på jobbet imorgon än vanligt.
Så ni får sova gott, jag ska försöka iallafall!
Natti natti!
KRAM!

Kommentarer
Matilda säger:

Blev jättesugen på Toblerone nu! Haha...

2012-06-18 | 14:23:15
Bloggadress: http://matildahoolmlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback