Hjeronymus

Hej igen!
 
Som jag skrev tidigare har jag varit på ansiktsbehandling, Maria använder sig av Hjeronymus produkter.
De ska tydligen vara väldigt bra och inte alls lika dyra som andra produkter man köper på salong.
 
 
Nästa gång ska jag köpa och testa själv, men har fortfarande kvar hemma så då tyckte Maria det var bättre att göra slut på det först och testa detta sen.
Det jag ska testa:
Purifying Cleanser 7. En djuprengörande antibakteriell rengöring som öppnar porerna och rengör huden på ett effektiv sätt. Parabenfri.
Refreshing Tonic 9. Ett sammandragande och stimulerande ansiktsvatten. Parfymfri.
Balancing Day Cream. En mild antibakteriell dag kräm. Innehåller extrakt av ängsblommor, arganolja, kakosmör, och semsamfröolja.
Desocare Night Cream. Antibakteriell natt kräm som återger huden mjukhet och elasticitet. Den har lugande verkan på acne hud och känslig hud. Parfymfri.
Produkterna ligger mellan 199-299 av dessa iallafall.
Mycket bra pris tycker jag!
 
Ska bli roligt att se och känna skillnaden på mitt ansikte imorgon, man ser och känner redan stor skillnad.
Visst lite röd är jag fortfarande men inte så farligt som jag trodde.
Det är borta tills imorgon.
 
Glad att jag kom på att jag kunde gå till Maria, innan gick jag hos en kollega till henne men den salongen sålde dom och Maria flyttade då till Landvetter och började där istället vilket jag tycker är kanon. Nära och bra:)
 
 
KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback