Måndag


Kom till jobbet för en stund sen, det är lite smått kaos här med alla som kommer och tror vi inget har att göra och ska göra service på bilen för att dom ska åka bort till helgen...det kanske dom skulle tänkt på LITE tidigare?!
Som tur är så är det inte mitt problem...jag har andra problem jag ska hanskas med idag.

Idag trodde jag inte det redan var morgon när klockan ringde eftersom det fortfarande var så mörkt:S
Regnigt och blåsigt idag IGEN...när ska det vända egentligen?!
Det är ju inte så långt kvar till semestern men om det ska vara sånt här väder kan det ju lika gärna kvitta!
Ja ja, ingen idé att klaga nu...ska ju ändå sitta inne och jobba.
Nu måste jag sätta fart, detta kommer nog ta en stund!
Ha en bra dag allihopa!

KRAM!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback