Nice

 
Oj oj oj, vart ska man börja med gårdagen?!
Vi åkte ju ner till Halmstad och det tog lite längre tid än vanligt då E6:an var avstängd en stund efter en olycka men tillslut kom vi ner hela.
Tyvärr hade det börjat regna lite då men det var inte så farligt.
Efter en stund så öppnade hela himlen sig och vi satt bara inne i stugan och tjötade och åt massa gott.
Lite senare på kvällen så började vi ana lite blå himmel ut över havet som tillslut kom till oss så det slutade regna och blev blå himmel.
Då gick jag och Linda ut en sväng, kollade läget sen gick vi till hotellet och satte oss och tog en cider eller två;)
 
 
Xcider rasberry blossom var riktigt god!
Kanske går förbi systemet någon dag och köper några, men INTE en hel låda;)
 
Sen när vi kom tillbaka till stugan så var Ingo där...egentligen har jag ingen koll på hur dom känner varandra från början men det är en riktigt skojig människa som jag träffat en del på sommrarna när jag var yngre.
Tjötade lite med honom sen drog vi oss hemåt.
Måste säga att det var skönt att vakna upp i sin egen säng, fast jag hade gärna stannat också men blir nog lite party med Linda nästa helg igen:)
 
Tyvärr så var det inget roligt fotoväder igår som jag hoppats på för det finns mycket vacket nere i Halmstad så det blev visst inga bilder alls:(
Jag vet att jag är kass...men kan inte hjälpa det.
Har ju lite bilder från i torsdags som jag ska försöka fixa med sen, eller rättare sagt lägga in på datorn men det blir ikväll eller imorgon.
Har massor jag ska göra nu, äta frukost, hänga upp tvätt och duscha...städa och annat skoj;)
 
KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback