Nytt

Hej på er!
 
Idag vaknade vi inte förens strax efter klockan elva konstigt nog.
Det hör ju inte längre till vanligheterna att vi sover så länge även om vi går och lägger oss sent.
Fast just därför kanske det var på tiden?!
 
Efter vi ätit frukost så satte jag mig här vid datorn och kollade runt lite och hittade ett par snygga skor som jag inte kunde motstå:)
 
Tyckte dom var lite coola så jag klickade hem dom och hoppas jag hinner få dom innan helgen då jag ska ut och parta lite:)
Jag har ju mest tygskor eller bara rättare sagt så nu fick det bli något annat.
Har kollat runt på kläder också men inte hittat något:(
Ska forsätta titta senare, nu väntar duschen;)
 
KRAM!

Kommentarer
Lotta säger:

Snygga!

Svar: Jaa eller hur!Hoppas bara dom passar när dom kommer så jag slipper skicka tillbaka för att byta!
Pernilla Rapp

2012-06-24 | 14:23:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback