OMG

Godkväll i stugan!
 
Åhh vilken total 
 
 
jag känner nu!
Mina elementskydd är klara och kommer sättas upp nu någon dag i veckan, Tobbe som hjälpt mig är en såååå snäll människa som ALLTID hjälper till:)
Men denna gången så vill han ha en "betalning" och inte vilken som helst;)
Han vill ha lite hjälp att inreda sin ungkarlslya, gissa om jag blev glad. Vilket hedersuppdrag:)
Så någon dag, vet inte om det blir denna eller nästa vecka ska jag åka och kika hur det ser ut i lägenheten och se vad jag ska hitta på, helt säker på att det kommer bli riktigt bra...ska försöka ta före- och efter bilder för det kan ju vara riktigt kul att ha:)
Ni som känner mig vet ju att det är något av det roligaste jag vet, handla saker till hemmet och göra om och fixa till!
 
Nää, nu väntar bingen, ska ju jobba imorgon och kommer ha fullt upp så då behöver jag vara pigg!
Sov gott med er, det ska jag försöka göra:)
 
KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback