Ren

Hej på er!
 
Har int haft tid att skriva tidigare, har ju varit på ansiktsbehandling hos Maria KARMA och gjort en syrabehandling.
Kan inte säga att det gör ont men det sticker ganska mycket, en brännande känsla men sedan efteråt får man en kylande mask som gör att det känns mycket bättre.
Måste säga att jag känner mig bra mycket renare nu än innan...långt kvar men en bra bit på väg till fräsch:)
 
    
 
Nu blir det bara denna, kommer göra en hel kur som sagt till hösten. Men innan dess kommer jag hinna unna mig lite andra sköna behandlingar:)
Jag älskar att pyssla om mig själv, tycker alla borde göra det ibland, därför passade jag på att köpa ett presentkort till mamma så hon kan få en stund för sig själv och bara njuta....det är hon värd!
 
Efter behandlingen så tog vi en liten rundtur och kikade på lite hus och så, passade även på att ta en glass nu när det är fint väder:)
Det är lite vardagslyx tycker jag såhär en tisdag!
 
KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback