Söt

Hej igen!
En sån här liten söt dator ska jag köpa:)
En Macbook Air...kan inte bestämma mig om jag ska köpa 11 eller 13 tum bara:S
Tror det kommer bli kanon med en mindre dator, den jag har nu är 15 tum...fast det är ju en PC men ger upp det helt och hållet snart:D
Funderar på om man skulle åka till MacForum på lördag redan;)
Ska överlägga lite med bror min vad han tycker...han är ju ändå proffs på Mac!
Lite roligt ändå, från början fattade jag ingenting när han köpte sin första Mac för flera år sen men sen när vi själva skaffade Iphone, Mac-Mini, Ipad och Imac så blev det andra bullar...nu tycker jag att Mac är lättare faktiskt.
Som nu, jag sitter vid vår Imac och bloggar och det funkar kanon:)
Hihi!!!
Ska ringa och överlägga nu!
KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback