Syra

 Hej på er!
 
Har varit här på jobbet ett bra tag nu, har hunnit fixa lite men nu försöker jag få tag på revisorn igen men det går la sådär:S
Jag måste få lite hjälp av honom innan jag kan fortsätta med det jag håller på med, men han ringer säkert snart?!
 
Nu har jag tröttnat på min hud och bokat mig en tid för en syrabehandling imorgon!
 
 
Gör bara en behandling imorgon, sen gör jag en kur till hösten på minst fem behandlingar.
Anledningen till det är ju för att man inte får sola efter man gjort det, men nu finns det ju ändå ingen risk för sol direkt.
Usch vilket skitväder det är, har ju regnat konstant sen igår:(
Vill ha lite sol och värme, iallafall om en vecka;)
Då hinner huden läka lite!
 
Kram!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback