Cara

Hej igen!

Som ni kanske redan vet så är jag ju ett stort fan av Cara armband, har ju redan åtta stycken men eftersom min mamma också gillar dom och ville beställa så kollade jag ju lite jag med...
Så igår beställde jag alltså ytteligare ett...kommer passa så bra ihop med mitt svarta:)

Det svarta och det beige är till mamma och det orange är till mig:)



Text tagen från hemsidan!


I Italien uttalas det kara och betyder kära. Dessa flätade armband i siden är mina kära kreationer som jag designar och producerar själv. 

 

Cara står för mer än att vara en snygg accessoar genom att bidra till forskningen kring diabetes. Detta är ett ämne som ligger mig varmt om hjärtat då en nära vän gick bort för några år sedan i diabetes och genom att jag själv har haft sjukdomen i snart 20 år. Jag vill nu bidra med någonting, så vid försäljning av utvalda armband i webbshopen går mellan 5-15 kr till Diabetesfonden. Detta kan på sikt hjälpa utvecklingen av deras arbete framåt.

Klicka på kollektion for att se och köpa armbanden.

Välkommen till Cara Collection.


Kram!


Kommentarer
Lotta säger:

Åh va fina armband..Är dom dyra? Kram

2012-05-20 | 18:09:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback