Fixat och klart:)

Hej på er!

Idag har jag varit på Allum som sagt. Mötte svärmor strax efter klockan ett, sen gick vi och tog en fika sen började jakten efter en present till Liza och jag tror vi har hittat en bra present?! Jag vet iallafall att jag hade blivit glad;)
Fick även köpt några saker till mig själv, ett linne och ett smyckesskrin blev det:)
Sen när vi var klara på Allum så var det dax att åka och möta upp Anders på Holmes Herr för kostym köp och det gick väldigt bra får jag säga....
Ut kom vi med en svart Tiger of Sweden kostym, skor från samma märke, vit skorta och strumpor:D
Känns kanon att även det är fixat!
Sen stannade vi till på Allum påväg hem så Anders fick köpt en "fin" klocka också....shit vad vi spenderar men gud så skoj det är:)

Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback