Kors i taket!

Hej på er!

Har sovit som en prinsessa hela natten för första gången på mycket länge. Inte vaknat en ända gång förrens Salma väckte mig strax efter nio, men då ville hon bara gosa vilket vi gjorde tills tio:)
Sen har vi grejat här hemma, städat och tvättat och pillat med lite annat.
Vi skulle ju egentligen åkt en sväng idag men blev inget med det, vilket var skönt på ett sätt.

Imorgon så kommer min stora storebror med dotter och hälsar på, vilket är på tiden! Har försökt få hit dom länge men inte lyckats så vet inte hur jag lyckades nu?! Kan det vara samvetet?!
Hur som helst ska det bli väldigt roligt!
Vi ses ju tyvärr inte så ofta, då får man ta vara på de få tillfällen som ges.
Vill det ska vara måndag eftermiddag nu!!!! Tur att det bara är tills imorgon jag behöver vänta!
Anders och Conny ska snacka högtalare och grejer och jag leker och myser med Ella:D
Love life!

Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback