Oj oj vilken dag!

Godafton på er!

Oj vilken dag jag och min älskade haft!
Vi åkte till Grebbestad i förmiddags för att kolla in nya Sport Shoppen som invigdes den 17:e maj och den var enorm! Det var kanon fräscht, och utbudet var ÄNNU större än tidigare.
Vi fick handlat en hel del, vi spenderade nästan fem tusen:P
Anders handlade fyra t-shirts, två par shorts, två par skor, ett par mjukisbyxor och till mig blev det en klänning, ett par skor och en väska.
Vi är verkligen jätte nöjda med allt vi handlat! Så nu har vi lite nytt att ha på oss;)

Sen tog vi lilla caben (helt otroligt att man får in så mycket i en sån liten bil, rullstol och massa annat) och drog oss hemåt igen för min bror med familj som vi tänkt hälsa på var inte i husvagnen (dom har den ståendes på Grebbestads camping) så vi åkte hem till mina underbara föräldrar och grillade och njöt av eftermiddags och kvällssolen och trevligt sällskap sen strax efter åtta drog vi oss hem till oss. Vi packade upp och satte på en tvätt innan vi satte vi oss på balkongen och hade mys med Salma, och där har vi suttit tills nu....men nu blev det sängen:)

Detta är den BÄSTA dagen på länge med tanke på vädret, vad vi gjort, sällskapet och allt annat! Livet är så underbart!

Här kommer lite bilder tagna med min IPhone!

Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback