Premiär

Hej på er!

Vaknade inte förens 9.30 idag, fast det var skönt att sova lite längre än vanligt.
Har varit och duschat och fixat mig lite och nu har jag plockat mina vildvuxna ögonbryn. Funderar på om det är någon idé att sminka mig, vi ska ju PREMIÄR bada hos mor och far idag:)



Vi ska självklart grilla lite också:) MUMS!
Älskar att grillla, skulle kunna äta grillat varje dag med undantag nån gång ibland för lite spagetti & köttfärssås á lá Allis;)
För er som inte visste så gör min svärmor Allis VÄRLDENS GODASTE spagetti & köttfärssås:)
Shit, blev sugen på det nu....är nog dax att äta det någon dag!

Måste se till att bli klar nu, Anders kommer snart hem igen efter att ha varit iväg en sväng med min pappa och handlat lite lampor och grejer till badet.
Så snart ska vi åka!
Ni får ha en bra dag!

Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback