Sista vilan!

Hej på er!

Idag har det inte blivit att jag bloggat tidigare, haft lite mycket i huvudet.

Igår när jag precis somnat så ringde mobilen och då visste jag vad det gällde.
Min farmor hade lämnat oss efter en lång tids kämpade mot sin cancer.
Klockan var strax innan ett på natten då pappa ringde och talade om att han var på väg till farmor för att ta ett sista farväl.
De som vakat över henne hade tagit på henne fina kläder och tänt ett ljus. Hon hade bara somnat in och kroppen stängt av så hon slapp lida mer än nödvändigt.
Är jätte ledsen som samtidigt lättad att hon fick somna in och slippa lida mer, nu finns hon hos farfar och min farbror.
Detta var farmors önskan så jag är glad att hon fick den uppfylld!
Jag pratade med henne i förrgår och fick tala om att jag älskade henne och det kändes väldigt skönt!
Så vila i frid farmor, kommer ALLTID ÄLSKA DIG!

Kram!


Kommentarer
Allis säger:

Tänker på er, finns inte mycket att säga i dessa stunder...

Varmkram till dig och till resten av familjen!

2012-05-22 | 09:10:13
Bloggadress: http://allisiunderlandet.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback