Tiden går och går!

Hej på er!

Hade nästan glömt att det är 14:e maj idag.
Idag är det hela nio år sedan jag tog körkort vilket jag tycker är stort:D



Glädjen var total när hon jag körde upp med sa att jag var godkänd.
Tur att man lugnat ner sig så mycket nu i trafiken mot i början, annars kanske jag hade blivit av med kortet både en och två gånger. Visst, jag är fortfarande lite hetsig emellanåt men det rinner av lite fortare nu.
Alla kan ju inte köra lika bra som jag gör;)



Skämtosido...
Tror helt ärligt inte jag skulle klara av att vara utan körkort.
Det är ju en bekvämlighet, plus att jag kan ju inte åka kollektivt utan då måste jag hålla på att boka färdtjänst och så.
NEJ, bättre att köra lugnare och behålla kortet helt klart!

Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback