Trött jag blir!

Godkväll på er!

Nu är vi hemma efter en mysig eftermiddag/kväll hos mor och far!
Vi har grillat fläskfilé och till det massa goda tillbehör och till efterrätt blev det jordgubbar och glass....MUMS var det!
I vanlig ordning så är det ju det där med mig och ta kort, vet att jag måste bli bättre på det, men men!
Anders fick sin födelsedagspresent idag, och han fick en tempur kudde (vi har pratat länge om att köpa det men det har ej blivit av) så nu har vi lagt dom i örngotten så nu hoppas vi att dom är lika goa att sova på som vi tror;)
Jag har lånat mammas, den är lite hårdare eller mer fast kanske man säger så jag kan prova mig fram vilken som blir bäst för mig. Just nu ligger jag kanon gott:D
Tyvärr blev det inget bad idag då det började regna och då hade vi ingen lust (blir bättre sen när pappa byggt tak) men det gjorde inte jätte mycket, vi badade ju trots allt igår!

Btw, så är nya uttaget och lampan uppsatt idag av min handyman;)

Sov gott, och tack igen för idag mamma....älskar dig!
Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback