Underbart väder!

Godmorgon allihopa!

Har sovit ganska bra inatt, men vaknade med huvudvärk vilket är mindre kul men ska ta en tablett och dricka lite så går det snart över!
Jag har pratat med svärmor min nu på morgon, alltid lika skönt att prata med en klok människa. Ev så kommer dom på fredag för att fira hjärtat mitt:) så nu håller vi tummarna för det så jag kan få bjuda på lite mat och annat gott!

Just det, igår åkte jag till Allum efter jobbet för att jag var tvungen att köpa en födelsedagspresent till hjärtat men hittade även lite till mig själv;)
Blev mascara och eyeliner, bikini från lindex och två linnen och ett par kortare leggings från H&M samt en oversize klocka från ur&penn...jätte nöjd blev jag!

Nu väntar solen och värmen på mig!
Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback