Vilken dag!

Godkväll på er!

Vilken underbar dag jag haft!
Åkte ju och jobbade en stund, sen satte jag mig i solen utanför jobbet och tjötade lite med min ena chef om lite nya saker vi ska börja med. Sen åkte jag hem och mötte hjärtat mitt, så gick vi in och lagade mat (tacos) sen har vi suttit på balkongen och myst och smidigt nya planer;)
Har även hittat ett par skor jag tänkte köpa som jag kan ha på farmors begravning (vill ju vara extra fin då) så imorgon efter att fönsterputsarna varit här så tänkte jag åka och köpa dom, sen ska vi åka och köpa ny kostym till Anders på söndag.
Shopping är ALLTID skoj, vi får hoppas på att vi hittar mycket skoj i Grebbestad på lördag:)

Hoppas ni haft en lika bra dag som jag?!
Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback