WTF

Hej på er!

Jag har varit en sväng på Frölunda Torg och fixat lite för min bror efter det åkte jag på massage. Idag trodde jag mer än någonsin att det var knivar som användes på mina vader! Shit vad ont det gör att få bindvävsmassage på vader och lår, men det gör gott!
Det är värt det när det är klart för då känner jag tydlig skillnad, speciellt att benen inte är iskalla!
Nu är det drygt en månad tills jag ska plågas nästa gång;)

Överskriften gäller kommunen....jag blir tokig och rent ut sagt förbannad på vissa som jobbar där!
Tror dom att man ska veta hur saker och ting fungerar när ingen säger något?! Det verkar fan inte bättre!
Jag har mejlat och ringt om en grej, som jag fick svar på (trodde jag) gjorde som det beskrevs men nu räcker inte det.
Jag hade ALDRIG fått reda på det om jag inte mejlat igen och hört mig för hur det gick, suck blir så jävla trött!
Så nu fick jag sagt det också vilket känns skönt!

Nu ligger jag och Salma och myser på soffan, ska nog ta det lite lugnt en stund sen greja lite:)

Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback