Bokat bord!

Hej på er!
 
Hoppas allt är bra i höstrusket??
OMG...jag är så trött på allt detta så jag gick upp först strax innan 11 men vad f-n gör det?!
Idag är det 72 dagar kvar tills vi åker och jag längtar så jag håller på att bli knäpp!
Såå tacksam att vi har vår resa att se fram emot annars hade jag aldrig orkat!
 
Vi försöker hitta på saker som är roliga så vi får lite energi...så på söndag ska vi ut och äta på TVÅKANTEN med mina föräldrar, ena bror, svärmor och Ss och det ska bli sååå mysigt och GOTT:)
 
 
 
NOM NOM...älskar att äta ute!
Lyxigt och väldigt gott...men kan helt ärligt erkänna att det är godare att äta hos mamma eller svärmor men det gör vi redan väldigt ofta...HIHI!
 
KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback