En ända...

 
På ren svenska så är jag så jävla trött på detta...VARFÖR är just jag sjuk??!!
Detta är trdje gången som jag lyckas göra mig illa ordentligt när jag trillar...vill inte vara sjuk längre, jag vill också kunna göra vad jag vill när jag vill utan att min jävla kropp ska sätta stopp för det!
Jag är trött på att vara beroende utav andra, trött på att behöva en jävla rullstol, trött på att behöva tänka på hur det ser ut överallt och på vad andra ska tycka!
JAG VILL BARA FÅ VARA FRISK!!!!
 

Efter det som hänt idag så kommer jag tyvärr vara lite deppig, blir alltid så när det hänt något annars brukar jag verkligen försöka hålla humöret uppe.
Självklart har jag dagar som är mindre bra in emellan men dom kommer inte så ofta längre som är tack och lov!
Just nu vill jag bara dra täcket över huvudet och sova bort två veckor men det funkar visst inte så...:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback