Som ett pussel!

Hej på er!
 
Sitter på jobbet och är precis klar för veckan men ska stanna en liten stund extra idag och pilla med lite små saker som inte har med jobbet att göra.
 
Jag har funderat mycket den sista tiden och livet är lite som ett pussel, man måste lägga rätt bit på rätt plats för att det ska bli helt och lite så känns det för mig just nu...att några utav mina bitar inte passar riktigt än!
 
Livets pussel är nog lite svårare att lägga också en ett valigt 3000 bitars;)
 
KRAM!
 
 

Kommentarer
Allis säger:

Jaa du... Livets pussel... Skulle behöva en helt egen blogg för om detta finns ju hur mycket som helst att skriva ;)
Tack för dina värmande och uppmuntrande ord hos mig!
Försökte svara på din kommentar som vanligt men helt plötsligt verkar detta inte funka :-/
Ha det bäst och puss på er alla tre!

Svar: Joo jag vet, så fördjupar mig inte mer i det;)Så skönt att de gjorde någon nytta, det var liksom meningen!
Ha en riktigt bra dag!
Puss & kram
Pernilla Rapp

2012-11-22 | 17:17:27
Bloggadress: http://allisiunderlandet.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback