Torsdag

Hej på er!
 
Hoppas att ni alla mår lika bra som jag?!
Jag älskar verkligen torsdagar, sista dagen med jobb för veckan och roligaste dagen att jobba då jag har mycket mer att göra.
Har gjort klart månadsbokslutet precis och ska strax börja dra mig hemåt för HELG:)
 
Imorgon fredag så tänkte jag dra till Ullared med svärmor och min svägerska Nea, det kommer säkert vara massor med folk då det är höstlov men strunt i det...vi har all tid i världen:D
 
Egentligen behöver jag inget särskilt med är alltid skojigt med en liten utflkt:)
Finns ju MASSOR med saker att titta på, saker som man inte ens vet att man behöver förens man ser det;)
NJA, jag är ju inte sån som person men ibland kan man hitta något skojigt som man inte tänkt sig...ska se om jag hittar en väska i lagom storlek för plånbok, cigg och kamera som jag kan ha när jag ska ut den 17:e.
WIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!
 
Nää nu kallar plikten innan hemgång;)
Ha en fortsatt härlig dag!
 
KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback