Världen!

Godmorgon världen!

Det blev visst ingen mer uppdatering igår när jag var iväg...
Vi hade en riktigt mysig heldag i Ullared med shopping:)
Jag hittade det mesta jag skulle ha utan någon leksak till Salma, "rätt" duschcreme och nya innetofflor...men är ändå rätt nöjd!

Det var väldigt mycket folk men tycker ändå att det gick bra, det var på några ställen som det var lite svårare att komma fram på men alla fingrar sitter ju kvar och inga är blåa:P
(För er som inte fattade så klämde aldrig någon mina fingrar när jag körde min rullstol)!

När jag kom hem igår så gjorde min man en toast åt mig sedan satt vi och pratade lite allmänt om dagen, sedan packade vi upp allt jag handlat sedan väntade faktiskt sängen och CSI:)
Inte dumt alls efter en heldag!

Nu väntar en mysig frukost för oss!
Ha en riktigt bra lördag!

KRAM!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback