Bad!

Hej på er!
 
Skulle ju börja min dag med lite träning men så blev det inte!
Jag gjorde mig klar sedan åkte vi och när vi kom fram fanns det inga parkeringsplatser och tiden gick och gick...vi väntade i en halvtimma men fortfarande ingen ledig plats och klockan blev över elva och dom stänger tolv så jag var både sur och stressad så det blev tyvärr inget med min träning idag så jag får cykla istället...
 
 
När vi kom tillbaka hem så satte jag på en maskin tvätt sedan ringde jag och försökte få tag på den personen som är bassängansvaring här men det var inte det lättaste...efter att ha blivit felkopplad fyra gånger fick jag reda på vem jag skulle prata med men hon var på semester och återkommer på måndag så det blir till att ringa henne då igen!
Jag har ju bara fått ett NEJ på att jag inte får träna i bassängen här men INTE någon förklaring och det vill jag ha en nu...konstigt att inte få använda en bassäng som ändå finns, som är uppvärmd och allt men inte används!
 
KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback