Blir inte...

Hej på er!

Det blir inte alltid som man tänkt sig...
Efter frukost så var det ju dax för lite behandlingar...vi började med våra fotbehandlingar och sedan gick jag till rummet för att vänta på Anders men han kom fort tillbaka.
Tyvärr så blev hans ansiktsbehandling inställd för att terapeuten var visst sjuk:S
Vi blev besvikna båda två men det är sånt som händer...
På tisdag ska jag ju på ansiktsbehandling igen hos Maria så jag ska boka något lyxigt till min man utan att han vet;)
Vi fick iallafall varsin jätte skön fotbehandling så nu har vi babyfötter igen:D

Vi kom ju hem tidigare på grund av detta men det var en liten pälsboll som blev överlycklig, hon har följt mig vart jag än gått...min älskling!

Nu ska jag fortsätta slappa på soffan!
KRAM!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback