Finally!

Hej på er!
 
Jag har försökt blogga från mobilen men det funkar inte alls idag tydligen:S
Trött på att det krånglar så ofta...jag tappar liksom lusten då! SYND!
 
 
Hur som helst, idag har jag jobbat och efter jobbet blev det en tur till Allum för att inhadla lite småsaker...viktigast var pincett!
Har hittat en riktigt bra, den är både sneställd och vass...man kan plocka riktigt korta och tunna hår så jag är jätte nöjd att ÄNTLIGEN fått tag på en ny!
 
 
Jag har ju varit på jakt länge men det är svårt att hitta en riktigt bra och där jag brukade köpa förut har jag kollat på flera gånger men dom har aldrig haft någon i butik:S
Sedan fick jag med mig två par lite tjockare leggings hem, små ringar så jag kan laga ett hänge till mina nya örhängen, en conceler och CLEAN Rain.
 
 
Det var nog det, eller just det en primer också till ögonen så om man lägger ögonskugga så sitter den kvar hela dagen och natten;)
 
Nu ska jag ringa min personliga allt i allo...jag behöver tips och råd för ett litet nytt projekt;)
 
KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback