For real?

Godmorgon på er!

Nu är det dag tre utan internet och jag har tröttnat! Igår sa dom att problemet skulle vara löst klockan 12 och idag säger dom att det ska vara löst idag klockan 13...jag tror på det när jag ser det!
Man blir ju helt efter när man är utan internet...tur man har mobilen iallafall!

For real...det är ingen värme ute idag fast det är ju iallafall fint väder men hade jag kunnat så hade jag vridit tillbaka klockan till sommarmånaderna (även om vi inte hade någon sommar egentligen)! Jag bara måste skaffa mig ett par nya vantar, vill ha ett par fodrade fleece vantar så måste kika på det snarast om det ska fortsätta vara såhär kallt!

Nu tänkte jag gå upp och ta en dusch så jag kommer igång! Ha en riktigt bra dag!

KRAM!


Kommentarer
Allis säger:

Go morron!
Så trist med internettet :( Hoppas det löser sig idag nu då!
Flera minus här i natt, men vilken vacker morgon! ;)
Händer det nåt skoj idag eller?
Själv ska jag in till jobbet några timmar i eftermiddag för att gå på föreningens stormöte och sen ha ett möte med en timvikarie. Och efter det ska jag och en fd. arbetskamrat gå på teater. Men först en Mynta-promenix i höstsolen!
Ha det gott så hörs vi snart - om söndagen om inte annat ;)
Knus & Klem

2012-10-10 | 10:09:19
Bloggadress: http://allisiunderlandet.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback