Fortfarande varm!

Hej på er!
 
Kom hem för en liten stund sedan från min behandling som jag fått utav Elisabeth Well Of Life.
Har ju fått bindvävsmassage på hela benen och inte bara vaderna för att jag måste få igång min cirkulation så jag slipper frysa lika mycket och ständigt vara kall.
Jag är fortfarande varm vilket jag gillar;)
Inte en skön behandlingen men den är såååååååå nyttig för mig så jag har bokat en ny tid för samma sak i slutet av oktober...men får ju självklart min ordinare behandlingen för rygg och nacke också!
 
Nu tänkte jag bara ta det lite lugnt innan det är dax för att fixa lite mat och sedan åka och träna för första gången på länge, ska bli såå skönt!
 
 
 
KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback