Från förra helgen!

Hej på er!
 
Har varit riktigt tyst från mig här idag men jag har inte haft någon direkt lust att skriva innan:S
Vi vakande tidigt idag och gick upp och åt en god frukost sedan så hoppade jag in i duschen så jag kunde göra mig klar för att åka.
Första stoppet blev Allum så jag kunde köpa lite ljus till min nya stake;) sedan åkte vi och tankade sedan vidare till Landvetter där jag har fått hjälpa av pappa min att tvätta bilen och även sätta på mina vinterdäck...så nu slipper jag tänka på det! TACK igen pappa du är bäst!
 
Nu till något helt annat...förra helgen då vi besökte Vann så hade jag ju för än gång skull med mig kameran men det hade ju kanske varit bra att laddat batteriet innan men så långt tänkte jag visst inte så efter en liten promenad dog kameran:S
Typiskt mig men men börjar ju vänja mig nu!
Dessa bilder hann vi ju iallafall ta innan batteriet gav upp!
 
 
Det ligger väldigt vackert, kan tänka mig att på högsommaren är det minst lika fint som en ritkigt kall vinterdag när det ligger massor med snö (även om jag helst slipper snön och vintern så är det väldigt fint).
Har du inte varit här så tycker jag verkligen att det är värt ett besök!
 
KRAM!

Kommentarer
Allis säger:

Kul med lite bilder!
Snart ses vi ;)
Knus & Klem

2012-10-14 | 09:29:44
Bloggadress: http://allisiunderlandet.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback