Har man ens en chans??

Hej på er!
 
Jag är så jävla arg och samtidigt ledsen!
Har man ens en chans att få rätt mot ett jätte stort företag??
 
För en tid sedan så skickade jag in ett ärende angående vår bil till ARN och det skickades först in utav mig som sedan min motpart fick chansen att svara på och sedan har det skickats fram och tillbaka så.
 
 
Idag fick jag svaret...INTE positivt då ARN dömer till min nackdel.
Jag är så jävla trött rent ut sagt på detta...men visst jag får väl finna mig i detta men tycker att det är märkligt med tanke på att företaget själv sagt att det ÄR fel på det vi klagat på (i detta fallet vår navigator/stereo).
Konghälla Bilcity är min motpart och jag vill säga till er som läser, vad ni än gör köp ALDRIG en bil utav dom.
Dom är okunniga, otrevliga och sluga som fan!!!
SÅ TILL ER!
 
 
Känner mig lite lurad men finns inte mycket jag kan göra åt det nu:S
Bättre att äta lunch än att ödsla mer tid till att vara arg!
 
Ha en fortsatt trevlig dag!
KRAM!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback