Jag fick...

Godmorgon på er!

Min säng och alla tillbehör som täcke kudde och så vidare är det skönaste som finns:) fast det tycker man väl mer eller mindre ALLTID om sitt eget?!
Jag har sovit så himla gott, vaknade nästan 20 minuter innan klockan skulle ringa, det kallar jag tajming!
Nu är det dax att göra sig klar och dra till jobbet, göra lite nytta!

Glömde visa denna bilden igår på lite produkter som jag fick med mig hem för att testa:)
Jag provade rengöringen igår och den kändes riktigt bra, vill inte testa krämarna och peelingen eftersom jag går på syra kur som ni vet...kanske kan testa dom längre fram eller så ger jag bort dom?!

Ha nu en riktigt bra måndag!
KRAM!


Kommentarer
Allis säger:

Asch då, så trist med den inställda behandlingen men hoppas att det var en trevlig utflykt i övrigt!
Jaha, jaha - tomter och bygga hus... nu får vi nog snart uppdatera oss märker jag! :D
Ha en fin dag!
Knus å Klem

Svar: Jaa det var lite surt men men!Mm det har hänt mycket...men pengarna räcker nog inte om vi ska köpa en tomt för nästan två mille:S
Du får oxå ha en fin dag!
Puss & Kram
Pernilla Rapp

2012-10-08 | 10:08:24
Bloggadress: http://allisiunderlandet.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback