SUPERSUGEN!

Hej på er!
 
Som jag skrev tidigare så började jag ju min dag med lite bassängträning...gick inte riktigt som jag hade hoppas på men det blir väl förhoppningsvis bättre?!
Hade inte ont i knät men jag var väldigt stel i kroppen och mitt högerben var väl lite si och sådär idag:S
Får se om det kanske kan bli lite bättre i helgen, ska försöka töja det ordentligt idag med hjälp av pappa sedan!
 
Hur som helst, efter träningen så har jag och Camilla åkt och tittat på några tomter som ligger ute till försäljning och blev lite kär i två utav dom...skulle kunna tänka mig att bygga eget och då skulle det bli något som det här:D
 
 
Det är ett MYRESJÖHUS...sådär lite lagom stort!
Åhh det är min dröm att få inreda ett helt nytt hus!
 
När jag och Anders först började prata om hus så var det flera nära till oss som tyckte det allra bästa för oss skulle vara att bygga eget och det kanske är det bästa?!
Vi har ju höga krav på allt, och självklart att det ska fungera bra för mig...en självklarhet!
 
Vi får kolla runt lite på vad det är som krävs och hur man går till väga...det är ju inte allför ofta det finns lediga tomter med en så bra placering i denna kommun!
 
Nu ska jag fortsätta att titta runt, sedan ska vi åka till mor och far och njuta av god middag och trevligt sällskap!
 
KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback