Åtgärdat?!

Hej hopp!
 
Nu verkar bredbandsbolaget ha åtgärdat problemet med mitt internet som krånglat hela dagen!
Usch vad jag hatar när man känner sig helt lam för att man inte kan surfa och så som vanligt!
Men men nu laggar det inte och det går fort igen som det ska!
 
Vi åt för en liten stund sen så jag är mätt och belåten och nu har jag precis pratat med Linda lite samtidigt som jag har rollat bort massor med katthår så det ser ok ut imorgon iallafall när jag väntar finbesök som består utav Emelie och hennes lilla Ebba som är en av världens sötaste ungar!
Ska fråga Emelie imorgon om jag får ta en bild och lägga ut här så ska ni få se vad jag menar:D
Åhh längtar riktigt mycket efter att få träffa dom igen för nu var det bra länge sedan och som ni vet så växer ju bebisar väldigt fort, tror kommer krypa runt en hel del här imorgon:)
 
Jag älskar ju barn så det är tur man har sin brorsdotter och sina vänners barn att gossa med!!!!
 
Nää nu skriker soffan efter mig så bäst jag går dit;)
 
KRAM!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback