Clean

Hej på er!
 
Nu börjar det dra ihop sig ÄNTLIGEN för min kur med syra behandling hos Maria och den är så efterlängtad!
Vill ju få den här felfria hyn som är helt ferfekt men det kanske jag inte kommer men kanske inte allt för långt ifrån?!
 
 
Vet ju inte riktigt hur många gånger jag ska gå nu men iallfall tre behandlingar ska jag göra så får vi se sedan hur resultatet blir.
Visst är jag medveten om att en finne kan komma någon gång ibland men inte som innan.
Efter min första och ända syra behandling som jag gjorde tidigt i sommras så märkete jag en enorm skillnad så jag kommer ju inte få ett sämre resultat än det iallfall vilket jag tycker är bra!
Blir det bättre än sist vilket jag hoppas på kommer jag vara överlycklig!!!!
 
Skulle ju egentligen tränat innan men får hoppa träningen idag också på grund av att mitt knä ännu inte är bra tyvärr men hoppas verkligen jag kan träna på tisdag!
 
Snart dax att åka, hörs senare!
 
KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback