Imorgon....

...är det FREDAG igen och eftersom mitt knä inte är som det borde så blir det ingen träning utan tänkte åka och handla istället så det finns lite mat hemma för som det är nu är det eko;)

Ikväll har Lotta varit här hos mig, vi har tjötat massor och suttit på balkongen och rökt och druckit kaffe (ok jag har inte druckit kaffe utan vatten men det låter bra;) sen har jag hjälpt henne färga och plocka ögonbrynen och så skulle jag få låna ett par jätte snygga boots men fick tyvärr inte på mig dom:S
Det är fasiken inte lätt att hitta skor när man har simfötter:P

Nu har vi lagt oss och ska titta på en dokumentär som är riktigt intressant sen blir det sova;)

KRAM!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback