Inte nytt till bara mig;)

Hej på er!
 
Måndag allra redan och jag sitter på jobb men har tyvärr inte så mycket att göra...just nu iallafall!
Eftersom jag väntar in posten och lite annat passade jag på att kika runt på lite olika toahus eftersom Salma också vill ha något nytt och inte bara mamma;)
Hittade denna som är stor så tror den skulle passa fröken;)
Självklart har även denna filter som gör att det inte luktar!
 
Hoppas bara att jag kan få med mig en hem idag, men den som lever får se!
Jag hoppas på en svart annars får det bli vinröd...inte lätt att hitta en vit som hade varit det allra snyggaste annars om man ska tänka på hur badrummet ser ut men det ska man visst inte;)
Inte lätt att gilla inredning när man ska köpa toahus till sin katt:P
 
Nu är det dax för lite lunch, sen ska jag göra klart med posten och så sedan dra mig hemåt!
 
KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback