Ny dag...

Nya möjligheter!
Godmorgon på er, hoppas ni sovit lika gott som vi gjort?!
Jag vaknade till och kollade på klockan eftersom min man låg bredvid mig....han hade visst råkat stänga av klockan i sömnen...opps! Det är sånt som händer, tur att det inte händer ofta här bara för man blir ju lite stressad!

Igår när jag kommit hem från jobbet så åt vi sedan tog jag en dusch sedan kollade vi på SOA HELA kvällen;) därav min grymt dåliga uppdatering!

Idag ska jag in till stan och göra nya naglar och gå på jakt efter en ny bra pincett men det verkar svårt, eller så är det jag som har för höga krav men om den inte är bra så fyller den inte mitt tomrum som jag har nu;)

KRAM!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback