På fredag

Hej på er!
 
 
 
På fredag invigs årets Ljus i Alingsås klockan 20.00 på Lilla Torget.
Detta har blivit en tradition för oss att gå på vilket jag tycker är otroligt mysigt.
Årets slinga är ca 2,5 kilometer lång genom centrum, man går i lugn och ro i eget tempo eller så går man med en guidad tur vilket man väljer helt själv.
När man har promenerat runt och sett allt så brukar det vare läge att gå och sätta sig på ett mysigt kafé och ta något gott att äta och något varmt att dricka:)
Vi har en litet favortit kafé men om jag ska vara ärlig så har jag glömt vad det heter:S
 
Tror inte vi kommer gå till helgen men eftersom det håller på hela oktober så har vi gott om tid att hinna gå dit, men jag vill gärna gå en dag när det är helt klart även om det brukar vara lite kallare då!
Ett tips till er som inte besökt Ljus i Alingsås någon gång är att göra det, jag tror inte att ni kommer ångra er!
 
KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback