Sova?!

Hej på er!

Ligger här i sängen men kan tyvärr inte sova! Har fortfarande ont i mitt knä, helt ärligt så är det värre nu så om det inte blir något bättre tills imorgon så kanske jag bör gå till läkaren?! Nja vi får se hur det känns när jag vaknar!

Imorgon kommer världens bästa mamma och svärmor och hälsar på!
Alltid lika kul att få finbesök, tycker nog dock att det blir lite för sällan men jag får bli bättre på att bjuda hit dom;)
Om vädret tillåter så blir det nog en liten promenad, och om mitt efterlängtade paket hinner komma så ska jag självklart hämta det:)

Nää nu ska jag lägga ifrån mig mobilen och göra ett nytt försök att sova! Natti natti!

KRAM!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback