Bästa

 
Fredagar och måndagar är veckans bästa dagar enligt mig:)
Fredagar för att då vet man att man har en hel helg till att göra precis som man vill och njuta och måndagar för att då vet man att tiden går framåt och man kan ta nya friska tag!
 
Idag kör jag en liten renovering av mig själv, jag har plockat och färgat min ögonbryn, färgat ögonfransarna och plockat bort annat oönskat hår i ansiktet så nu är det bara ansiktsmasken som fattas så ska det nog bli bra;)
Känner mig lite fräshare redan vilket jag var i stort behov utav!
Ett litet frisörbesök hade heller inte suttit fel men det dröjer tills andra veckan i maj så jag får allt stå ut ett tag till.
 
Idag väntas fredagsmys med film och kanske något gott till det;)
Vad har ni för planer??
 
KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback