Begär!

Godkväll allihopa!
 
Söndag kväll redan?! Shit vad tiden går som vanligt!
Idag har vi inte gjort så jätte mycket, vi åkte till mor och far min idag på dan men jag åkte vidare till jobbet med pappa så han kunde sätta på sommardäcken på vår bil och tvätta den medans jag jobbade ikapp lite eftersom jag inte kunde jobba som jag skulle i torsdags då jag var på sjukhuset.
 
Sedan åkte jag tillbaka hem till mamma och då var min äldsta bror med fru och dotter där så jag fick pussas en hel del med Ella sedan nalkades det grillat till middag:)
Mumma var gott det var, min pappa är en riktig mäster grillare!
 
Mätta och belåtna åkte vi hem och satte på en tvätt sedan satte jag mig med min fotplatta och samtidigt som jag gjorde det fixade jag lite destroy effekter på ett par gamla jeans så nu är dom lite fräckare;)
 
Jag har en galet shoppingbegär just nu och hittade precis dessa plagg som jag ska ta och kolla på IRL och se om det är något att ha:
 
 
Vitt är ju så galet snyggt, speciellt till ett par slitna jeans nu på våren och ett par snygga skor...converse eller ballerina tycker jag.
Jag köpte ju nya ballerina med nitar när jag kom hem från Mexico men har ju inte fått använda dom än, det är ju fortfarande på tok för kallt:(
 
Nu ska jag kika vidare på nätet efter snygga kläder och forsätta äta morötter;)
Trevlig fortsatt söndag:)
 
KRAM!
 

Kommentarer
Linda Calderon säger:

Jätte snygga vart är dom ifrån.
puss

Svar: Ja visst är dom :) Allt är från Gina! Puss
Pernilla Rapp

2013-04-29 | 08:59:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback