Besök

Hej på er!
 
Jag lovade ju att lägga upp bilderna från igår men får göra det lite senare för när som helst så dyker svärmor och Ss upp och då har jag ju ingen lust att sitta vid datorn.
 
Det är ju ganska härligt väder men blåsigt men det känner man ju inte när man har en inglasad balkong som vi har men tyvärr är den för liten för oss fyra att sitta där och äta annars hade jag mer än gärna gjort det men det blir bättre sedan då vi kommer ha en större inglasad balkong :D
 
 
Shit vad vi längtar, och tyvärr kommer det nog bli en del tjat om det här på bloggen!
 
Nu nalkas det köpemat från Piccolo som svärmor har köpt med sig så vi slapp laga någon mat, vilket jag inte gjorde igår heller då vi åt tacos hos mina föräldrar;)
Härligt att vara lite bortskämd!
 
KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback