Blir så trött!

Godkväll fina ni!

Vi har haft en riktigt mysig och trevlig dag!
Först förberedde vi allt som gick, städade och fixade oss själva innan Anders pappa Claes och fru Ann-Catrin kom på middag!
Det var riktigt kul att träffa dom igen för det blir inte jätte ofta.
Vi åt toast skagen till förrätt, sedan kyckling med gorgonzola sås och purjolök och till det sallad och sedan blir det hemmagjord passionsfrukts parfait...allt var verkligen super gott:)
Men tror ni att någon av oss kom ihåg att ta kort på maten då...NEJ!!!!
Jag blir så trött på mig själv...men vi kom på det lagom till desserten så den fick vi en bild på;)

Nu har jag precis pratat med min goda vän Linda och planerat lite inför mässan och annat, det ska bli så himla roligt att få vara med...att vara med att göra skillnad för andra människor!

Tack alla fina människor som finns runt omkring oss, ni är fantastiska!

Puss & kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback