Däckar snart!

Oj oj oj vilken grym dag jag haft, men nu är jag trött i både huvudet och kroppen.
 
 
Jag försöker hålla mig vaken en stund till så jag får i mig lite middag sedan väntar soffan på mig (efter träningen och cirkulationstränaren såklart!)
 
Dagen började med att min rullstol hämtades och så fick jag en lånestol då min skulle vara borta några timmar, sedan kom mäklare nr 1 och tittade här hemma sedan drog vi till Frölunda Torg och gluttade runt lite innan det var dax att åka till HMC och ställa in min "nya" rullstol och ta med den hem och lämna kvar traktorn;)
Jag blev glatt överraskad att även min nya dyna hann komma så nu har jag en liten sportstol igen:)
Min fredag kunde verkligen inte bli bättre!
 
KRAM!

Kommentarer
fridus säger:

Hallååå, vill ha bild på ny rulleen ju!! :)
pösss

2013-04-05 | 17:55:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback