Hann det också...

Hej på er!
 
Idag har det hunnits med en hel del trots att mitt första och sista möte med mäklare nr 3 drog ut på tiden.
Det blev en tur till Frölunda Torg för att hämta ut Anders klocka som hade varit inne på lagning och när vi ändå var där så passade vi på att titta runt och jag hittade faktisk detta:
 
 
Jag tänkte att den vita tröjan är perfekt att ha under kavajen som är lite oversize.
Jag gillar den stilen ihop med ett par jeans om man vill känna sig lite snygg:)
Kanske kan vara något att ha på mässan nästa vecka?!
 
Annars idag har jag även hunnit med att kontakta ortopeden angående smärtan i mitt opererade ben men jag fick till svar att jag inte var patient där längre och att jag måste vända mig till vårdcentralen...ja man tackar:(
Om jag känner mig själv rätt så får jag väl ha ont i det förbannade benet!
 
Nu tänker jag strunta i att jag har ont och cykla lite så det blir gjort:)
 
KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback